25 studenoga 2013

Bookeraj... :)


                                         http://www.youtube.com/watch?v=FOIjvHjK0Rw


                                              "Biblioteke se ne prave. One rastu."  :)

Tog dana ja došla sam kući i zatekla meni drage ljude u gostima. Bio je sa njima i jedan mali dječak. Bila sam radosna što ih opet vidim. Mami je odmah rekla: "Pogledaj što si dobila..."
Ja pogledala sam i vidjela crvenu ciciban vrećicu. Otvorila sam i u njoj knjigice. Čovječeee,rekla sam...kako dobro...izvadim knjigice i vidim da su sve od našeg hrvatskog spisatelja. Zanimljivo je i to i to baš obožavam,čovječe,taj spisatelj je rođen na isti dan kao i ja...woooow,to mi je bilo baš zakon...volim to...baš namerno volim...znala sam da su to dobre knjige jer već sam čula o njima...ok,shvatila sam da je tih pet knjiga,tj. tih pet naslova pomno odabrano...nasmijala sam se i nisam mogla vjerovati kako neobično je ovih dana...od njih pet lijepih naslova i od Čovjeka Vuka neki dan još jedna knjiga o ženama koje trče s vukovima...ja bila sam radosna zbog toga...to su ljudi koji znaju birati...baš ugodno mi je bilo...a onda mami kaže da nisam još sve vidjela...da,mislim da sam još nešto vidjela u vrećici...pogledam i vidim nešto lijepo i šareno...čovječeeee,to su pravo prave pletene bosanske pape...ja ih obožavam...imam još nekoliko pari ličkih papi od ovčje vune sa ukrasima koje mi je moja babi iz Modruš isplela...tako ih volim...više nego bilo kakve pape na svijetu...a ove bosansko bosanske su me također obradovale...kao i knjigice...zato ja volim kad imam vrijeme samo za sebe kada mogu čitati. Jednu večer sam tako zaboravila prošetati Puppija zbog knjigica...ovim putem mu se duboko ispričavam jer ja to nisam namjerno učinila,ja uživjela sam se u knjigicu i zaboravila na sve...i da,baš neolim kada me netko zove na telefončić,ometa,dolazi i tako to dok ja čitam...a jednog dana,kako često kupujem knjige,ja imat ću pravu malu biblioteku...ja radujem joj se...i naravno šaljem jedan zimski pozdrav u Rijeku i hvala za knjigice i pape...i naravno,hvala i na knjigici o ženama i vukovima...hvala,hvala,hvala...  :)  <3  :*

Nema komentara:

Objavi komentar