10 kolovoza 2013

Hej,pada ti kiša... :)

http://www.youtube.com/watch?v=RVKMAJwW0ho&feature=youtube_gdata_player

Ona došla je lijepo i polako...rekla sam joj: “Danima mi već nisi došla,ali dobrodošla si mi. Ti si mi uvijek dobrodošla. Smjesti se i lijepo i polako mi padaj. Kao da mi pjevaš. Ti znaš da ja volim te slušat.“
I pada ona meni lijepo i polako,a ja živa sam jer došla mi je moja najlijepša kišica...
Još bolje i lijepše mi je jer braća moja jedina su mi se javila. Joso mi napisal: “Pada ti kiša...“
Ja zahvalila sam se... :)
Poslije me nazval moj drugi braco. Hej,jel ti pada kiša tamo,rekao je.
Da,pada kišica. Jako volim što mi je došla. Ja ipak sam samo kišni čovječuljak. Hej,svi vi,pada kišica. Dotaknite rukom ovu moju sličicu i na ruke će vam padati moja najlijepša kišica. Dobar dan.  :)

Nema komentara:

Objavi komentar