03 prosinca 2023

Klopeki su "in"... 🏥 🩹😊

A onda, dok smo išli kući, vidio nas je naš susjed Riško i potrčao ususret. Mislila sam da kao i obično želi pozdraviti i pomaziti se, ali ovoga puta je to bila hitna intervencija. 🏥. Naime, Riško se javio na hitnu zbog ogromnog klopeka kojeg je nosio na glavi. Ooogromni klopek. Govorio je da ga boli, da se boji kako ću ga ukloniti, hoće li mu ostati rupa u glavi od klopeka i svašta još nešto. Kao u bunilu. Inače sam na godišnjem, ali Rišku nisam mogla odbiti pomoći. Ipak mi je frendić. Došli smo kući i rekla da bude strpljiv dok mu budem uklanjala klopeka, da će malo boljeti, ali poslije će biti sve ok. Malo me podsjećao na onog psića iz "Uvrnutih čupavaca" koji je taksijem došao u veterinarsku kliniku sa ogromnim klopekom na glavi. Ali baš je bio simpatičan u vezi sa time. Riško je vrlo razumna osoba i kada ga boli, odmah dotrči Lilani na hitni prijem. Pomognem mu, a onda on veselo ode kući. Malo se kolebao oko tog uklanjanja klopeka, ali dobro je to podnio. Rekla sam mu utješno da se ne boji i da ništa nije strašno i hrabrila ga nešto kao da su klopeki in. Otrčao je kući sav radostan. Vidite, dragi vlasnici, klopeki i nisu baš toliko in, ali moram pacijentima nekada utješno reći da jesu jer inače ne bi od straha ni došli na hitnu. Iako ima snijega, vidite da ima i njih. Pa neka vam ne bude teško zaštiti svoje ljubimce protiv nametnika. Do sljedećeg javljanja, srdačan pozdrav iz snježnog kraljevstva. Voli vas vaša Ljiljana.  ❄️🙋🩵⛄

Nema komentara:

Objavi komentar