27 srpnja 2023

"Lijepa je modrina nebeska poput modre poljane na kojoj cvate zlatno cvijeće…”

Baš nešto razmišljam o ovoj fotografiji... danas poslijepodne dok sam se vozila na posao uočila sam kako je lijep dan na nebu. Ako me razumijete. Savršeno nacrtani oblaci, savršena modrina neba, savršeno zelenilo na zemlji... pa morala sam se zaustaviti i fotografirati ovaj prizor jer ako ga ne zabilježim sada, sigurno sutra neće biti isto. Ista boja neba, iste sjenke... jer nije svaki dan isti... nekome možda samo tek obična fotografija...meni nije jer drukčije vidim stvari...ali i Cerovnik je to...a ako ništa na svijetu ne voliš, onda Cerovnik sigurno voliš... jer takav je Cerovnik... nigdje ga na karti nema, ali zaklela sam se baš zato da će cijeli svijet znati za taj mali Cerovnik... i zaista, sada svijet zna za njega...a on će svijetu dati najveće ljude u povijesti ikada... srdačan pozdrav, dragi čitatelji i prijatelji bloga... 

Nema komentara:

Objavi komentar