20 siječnja 2023

Kako bih to rekla? Zima je moje omiljeno godišnje doba... zapravo, zima nije samo godišnje doba. Zima je moja okupacija...zima je osjećaj...lijepa, ledena, pahuljasta... o, Bože, divno je provoditi vrijeme na snijegu...želim iskoristiti svaki trenutak zime jer ne znam koliko će trajati...i ako dugo ne traje, tada mi je žao što nisam više bila na snijegu pa molim Boga i dozivam čak i u ožujku da se smiluje kojom pahuljicom sa neba...i kao čudom poslane dođu...i zahvaljujem pa onda hvatam svaku pahuljicu, fotografiram svaki trenutak proveden na snijegu jer divan je to osjećaj... srdačan pozdrav iz našeg malog snježnog kraljevstva... ❄️

Šaljemo u svijet jedan mali dio Cerovnika u snijegu, jednu večernju šetnju, malo gimnastike iz te šetnje, večernju vožnju do grada jer ovdje nemamo Buger King, niti seoski Saloon, niti seoski dućan sa poštom,niti toplice i te životne stvari... i da ne nabrajam dalje...ali lijepo je...štoviše, predivno je...osjećam se kao dr. Joel Fleischman kada biva poslan iz New Yorka na Alasku...ali, za razliku od njega, ja volim ovo naše Visočje, našu malu Alasku, kako je ja volim odmila zvati... 🤗

Nema komentara:

Objavi komentar