21 studenoga 2022

Tako običan, savršeno nesavršen pas. Bez pedigrea i svih tih gluposti koje idu uz to, tako neugledan, a opet biće prepuno života i ljubavi prema svima... u početku sam ga smatrala teretom koji mi je nametnut, a onda nas je povezala njegova nevolja... i postao mi je najbolji frendić za zauvijek... sa njim nikad nitko nije razgovarao, nitko mu nije poklanjao pažnju... jednostavno je u svojoj starosti ostao bez gospodara i odbačen kao stara krpa... a onda sam razgovarala sa njime... shvatih, pa ovo je toliko pametan pas... samo nitko nije nikad sa njime radio i učio... a brzo uči i dobrica je u duši... voli čak i mačka Malčika pa mu velikodušno prepusti svoj dio obroka... jednostavno je dobar pas... za nikaj na svijetu ja mijenjala ga ne bih...posavski gonič Lisko... 💖🐕

Nema komentara:

Objavi komentar