13 rujna 2015

Bogdaj, ljubljeni moji, bok, bok, bok.... evo me, stigla sam... ovo divno nedjeljno poslijepodne i večer posvetila sam mojim dragim bićima... obožavam ih... volim što su došle u moj život... ništa nije na ovom svijetu slučajno... niti jedan susret... sve ima svoje značenje... kakvo god, ali ima... ova divna stvorenja, volim ih svim srdašcem... smijemo se, vozimo se, vježbamo, družimo se, pijemo kave... iako svatko ima svoje obveze i svoj film, mi to ipak nadoknadimo... al ono, na najjače... danas smo se smijali na moj račun i tome kako preskočim neka slova kada govorim... sprdali smo se na najjače... svi su nas gledali, ali mi smo se skršile od smijeha dok su me Vale i Biba oponašale... e, na najjače... volim to... volim ova divna stvorenja... i zato, hvala ti, Bože, što si mi ih poslao... na najjače... o,heaven, help me, divno je... :) :*

So, thank you, God, for my wonderful friends. I am very grateful for it. I look forward to. I'm happy sbout that. Rejoice and you with me.

Nema komentara:

Objavi komentar