28 svibnja 2014

Keep calm, lovštino...everything's gonna be allright... ;)

...odlučili uletit u poslove nove...odma su odbacili dilanje i šverc, poker aparate, karo, pik i herc pa navalili malokalibarkama na srnkice, lanad,jelenka malog medenka...i šta sad? sad se ulizujte police officeru da vas matere ne bi posjećivale u pržunu...
A lipo sam rekla, najgori su ovi što sve svaljuju na te krivolovce, a sami se bave kriminalom...sve kao neki legalno legalni lovci, lovočuvari, psuju krivolovce, a svaku zoru i svaku noć malokalibarku pod ruku i na moju Tablu..."tuk-tuk"- i nema više mojih lipih malih srnkica koje sam voljela gledat izdaleka...i ništa što se poleže ne može opstat ovdje...već je osuđeno na smrt iz malokalibarke...kao to nitko čuje.. ako nitko ne čuje, čujem je ja itekako...i svaka čast onom police officeru koji je zaustavio banditsku bandu s automobilom punim srnetine...nek se klupko razmotava...tako treba...Cerovnikom ovih noći, čujem,patrolira policija...neka, tako i treba...a vi se sad lijepo prekrižite i otiđite kod Tone na ispovid i zamolite od Boga oprost što ste tamanili ko lešinari sve one srnkice, jelenka, bilog jelenka, medu, zeku, liju, čagelja, Gospodina Žoja i što ti ja znam što sve ne...bando banditska...i lijep i ugodan dan od mog ♡ želim... :)

Nema komentara:

Objavi komentar