21 veljače 2014

Ad fines...

Tako, dakle, mi razgovarali smo i ja rekla sam mu da nema šanse da ode odande, a da se ne zaljubi u tu prirodu, taj kraj...ma, vidjet ćeš samo...a i ljudi su tamo baš dobri...zavoljet ćeš te šetnje kroz prelijepu prirodu...zato idi i šetaj kad god uzmogneš...vidjet ćeš...sjetit ćeš se što sam ti pričala...ima li išta lijepše od šetnje i boravka u prirodi? nema, brate moj...vidjet ćeš...iako nije taj tip od šetnji kroz prirodu, a kamo li dugih šetnji, on ipak me poslušao...nazove me on i govori mi kako mu je lijepo tamo...kaže, bio je u šetnji tog lijepog i sunčanog nedjeljnog dana...i kaže bio je na onim mjestima kojima sam ja uvijek šetala kad god sam tamo...zavolio je šetnje...prošetali su cijeli kraj tog dana...sad me malo i iznenadio...a onda mi je nabrojao sva mjesta kojima se prošetao i tako mi u srcu bilo milo...o, Bože, kako sam si bila sretna zbog toga što čujem...ne, uistinu nema ničeg lijepšeg za opuštanje na ovome svijetu od šetnje kroz prelijepu prirodu...to je dobro...i za duh i za tijelo...o, kako li sam sretna što me poslušao...ja rekla sam da kad dođem k njemu, ja odvest ću ga još na neka mjesta u tom kraju...to mora vidjet jednostavno...kaže još da mu se nije samo svidjelo šetat i uživat u sunčanom danu...toliko je zavolio taj kraj da bi htio tamo ostati zauvijek...e pa sad, nije jedini koji tako misli...ja nikada se ne mogu odvojiti i krenuti natrag odande koliko mi je tamo lijepo...zato mu vjerujem...pogotovo kad te dočekaju ljudi koje dugo ne vidiš...ne, ne možemo se tek tako oprostiti....pozdravljamo se po nekoliko puta dok najzad ne krenem...kažem ja, bila sam tog dana na putovanju kroz Moju Lijepu Zemlju Hrvatsku...nadasve mi je bilo lijepo s tim dobrim ljudima...tako, dakle,one prelijepe zabilježene fotografije prirode su neprocjenjive...zato, kad si tamo, ja rekla sam, fotografiraj dok si u šetnji...o, kako volim te duge šetnje...o, kako li je samo lijepa naša zemlja Hrvatska...kako sam sretna što zavolio je šetnje...te duge šetnje kroz prirodu...znala sam ja krene li, zavoljet će ih...ja znala sam...ad fines...  :) ♡ :*

https://www.youtube.com/watch?v=i2lnMF3mhgI&feature=youtube_gdata_player

Nema komentara:

Objavi komentar