16 rujna 2013

Za njih se pomoli,nek mi braća znaju...

http://www.youtube.com/watch?v=4pldYfdqQMs&feature=youtube_gdata_player


Ove jesenske večeri ja sjedila sam sa ocem svojim u društvu meni i mojoj obitelji dragih ljudi. Mi razgovarali smo o svemu,a onda su se Mate i moj otac dotakli teme o Cerovniku u Domovinskom ratu. Ja prekinula sam razgovor i upitala oca mojega: “Znaš li,tata,koji je danas dan?“
Moj otac me pogledao i rekao da ga ne trebam ni sjećati jer taj dan,16.9.1991. nikada neće zaboraviti. Na današnji dan,ispričao je onima koji ne znaju,poginuo je Milan Sabljak Draganov. Prva je to suza našeg Cerovnika. Poginuo je kao pripadnik hrvatske policije,maloljetni hrvatski branitelj. Uistinu je nesebično dao svoj život za sve nas i Domovinu. I svaki put dok gledam tu njivu ispred naše kuće,ja sjetim se njega. Tamo je pao,tamo ga je sasjekla četnicka granata. I lokve krvi u kući kada ga je pokojni deda unio u podrum koji nam je bio sklonište. Tamo je proveo svoje posljednje trenutke života. Za mene je ta njiva svetinja. Jer nevinom je krvlju natopljena. Tu njivu otac moj meni će ostaviti jer ona ima uistinu veliku simboliku. Živi on u našim srcima zauvijek.Hvala ti,Milane. Zaboravit te nećemo nikada...

Nema komentara:

Objavi komentar