12 travnja 2013

Danas u cijeloj toj guzvi zurim i sva u svom filmu kao i obicno,iz gomile ljudi zacula sam da netko povikuje : “Lupi petama!“...i okrecem se i gledam odakle dolazi taj glas,a poznat mi...Boze,kako poznat...i odjednom ispred mene zelena “spitka“ i poznato lice...o,Boze,jedva sam dosla do zraka od srece...kaze mi: Mali...ja njemu: Kuco stara,pa to si ti...to je covjek kojeg poznajem vec 18 godina,rodom iz Topuskog,dusa od covjeka i vjerni citatelj “Cerovnika u srcu“,i to od nastanka bloga... tako mi drago kad ga vidim,iako rijetko,ali ipak mi je drago...a zasto uvijek kad me vidi povikne “Lupi petama“ ? eto,to je moja draga pjesma i koja mi je uvijek na cd-u u autu i mobitelu,a prije svega u srcu...ali i to je postala na neki nacin moja himna i himna svih onih dragih ljudi sa kojima ju zapjevam kad dodjem u Topusko da ih posjetim...sve ih volim i pozdravljam jer prate ovaj blog i posvecujem im svima ovu pjesmu jer i oni meni posvete sve svoje vrijeme kad navratim u Topusko...a jos su tu neke poveznice...moj tetak,njegov brat i ostali branitelji su branili Topusko,bili ranjeni tamo,neki su i dali svoj zivot,ali sve to za Topusko i Hrvatsku...zbog njih danas mogu doci u Topusko,zbog svih nasih pravih branitelja mogu putovati mojom lijepom zemljom Hrvatskom i svratiti dragim ljudima u kraju kojim prolazim...eto,zato volim ovu pjesmu i zato mi ju pjevaju kad se sretnemo...hvala im od srca i zato imaju svoje mjesto u mom srcu i na mom blogu...Lupi petama... ma jedva cekam da vas opet zagrlim... :)

Watch "Prljavo Kazaliste - lupi petama" on YouTube

Nema komentara:

Objavi komentar