22 listopada 2009

"Cerovnik u srcu" dobio svoje mjesto i na portalu Ogulin Info

Dragi moji,lipi vam pozdrav šalje vaša Ljilja. Evo imam još jednu lipu vijest koju želim podijeliti sa svima vama. To je vijest koja zaista zaslužuje biti objavljena na blogu. Radosna sam ovih dana jer je blog " Cerovnik u srcu" sada ima svoje mjesto i među ostalim blogovima koji se nalaze na portalu Ogulin Info. Na tome se posebno ovim putem zahvaljujem redakciji portala Ogulin Info i g. Nevenu Rajaku koji je odlučio i moj blog staviti na portal. Zaista mi to mnogo znači. Sada će više ljudi moći čitati o našem Cerovniku i Cerovničanima,a ja ću se potruditi, koliko god budem mogla, da blog učinim bogatijim i ljepšim te da posjetiteljima bude zanimljivo kada navrate na stranicu o Cerovniku. Zahvaljujem se svima koji prate moj blog. Na taj način želim promovirati svoj rodni Cerovnik i moje drage Cerovničane jer smatram da oni to itekako zaslužuju. Dobrodošli su svi, a također i oni koji nisu Cerovničani. Iskoristit ću ovu priliku pa ih sve od srca pozdravljam. A posebno pozdravljam i naše drage Cerovničane u tuđini. Njih je život odnio u tuđinu,ali moraju znati da ih se uvik sjetim kao i svih mojih dragih Cerovničana koji su ostali u svom rodnom Cerovniku. Pozdrav mojim Cerovničanima u Australiji,Njemačkoj,Italiji i ostalim zemljama u kojima sada žive. Nadam se da im je Cerovnik uvik u srcu i da će se jednoga dana vratiti svojim korijenima jer tamo gdje su naši korijeni,sto lipota živi u nami. Lipi vam pozdrav svima,dragi moji. Volim vas sve i u srcu vas nosim.

Nema komentara:

Objavi komentar