27 studenoga 2014

I onda smo si ja i Tajči gledali Tarine fotkice kada je bila u Pet centru neku večer i kada je bilo BIG SALE psećih kaputića...prilično smiješne fotkice...smijali smo se...a onda je Tajči vidjela ovu fotkicu i onda je...onda je umrla......................

Od smijeha je umrla, naravno...i ja sam također umrla...i zajedno smo umirale kad me pitala što je to na slikici?
Pa kućica za Pacca koja se instalira u gajbicu pa se može povući u svoje odaje kad on to poželi...
Pa nije on Indijanac, rekla je Tajči i nastavila umirati od smijeha...pa ovo je ko indijanski šator...tad sam i ja počela umirati zajedno sa njom...od smijeha, naravno...ali svejedno mislim da je to najsimpatičnija kućica koju sam ikad vidjela...jamačno jest...iako smo umrle od smijeha...  :)

Nema komentara:

Objavi komentar