30 svibnja 2024

4 avokada i najmanji buraz... 🥑🥑🥑🥑 🪴


Znaš ono kada imaš hobi i to te doista raduje? Još prije dva mjeseca sam posadila ove sjemenke avokada znajući da im treba dosta dugo vremena da iz njih izraste biljčica. Kažu stručnjaci, dva mjeseca. Nisam ih posadila u isto vrijeme pa su zato različitih veličina, ali radujem se jer se trud i toliko iščekivanje i njegovanje isplatilo. Mene, inače, raduju sitnice. I zato ih neopisivo volim. Svaki dan ih provjeram po nekoliko puta, zalijevam, okrećem prema suncu, a poslijepodne sklanjam u zaklon. Do nedavno su bili u kući, ali čim je zatoplilo, preselila sam ih van, ali imaju lijep zaklon. Jučer sam im kupila "buraza". Radi se o malenoj biljci mesožderki. Iskreno, ne znam kako će nadalje uspijevati jer je jučer u supermarketu bila sva klonula i zato su je stavili na sniženje. Bila je jedna jedina biljka te vrste i jedina je jadno izgledala među svim tim slatkim biljčicama. Gledala sam na trenutak u nju, a onda ju odlučih kupiti kako ne bi završila u otpisu i na kraju u smetlištu. Kod kuće sam ju osvježila vodom i utoplila i već nakon pola sata je izgledala puno svježije. Odlučila sam joj predstaviti starije buraze - avokadiće. I tako danas ujutro sam ju stavila u njihovo društvo na suncu. Vidim, bilo im je lijepo na suncu svima zajedno. Baš su uživali. Navečer ide u kuću na toplo jer je dosta osjetljiva biljka. Vidjet ćemo kako će napredovati jer je malo zahtjevna biljčica. Hranim ju na pincetu. A hrana su joj mušice. Danas ih je pojela nekoliko. Vrlo sam zadovoljna za danas. Zovem ju "najmanji buraz" jer je najmanja biljčica od egzota koje trenutno imam. Ali moram joj smisliti i ime. Bilo bi lijepo da ima ime. Kao i avokadići. Vrlo sam sretna u vezi sa time. Jer biljke i životinje su mi omiljena bića. Poslije njih knjige i moj čarobni biciklić. Toliko o mojim egzotama. Za sada ih zovem ovako: Četiri avokada i najmanji buraz, a avokadići imaju privremena imena dok im ne smislim originalna prava imena. Dotle ih zovem: Buraz, Srednji buraz, Mali buraz, Burazić i Najmanji buraz (mesožder). Srdačan pozdrav iz Cerovnika. Zemlje koja je ujedno i Zemlja čudesa. 











 

Nema komentara:

Objavi komentar